beasnowland

Direktlänk till inlägg 18 september 2013

Ett Häst -Spel med en fantastisk berättelse ! .... del 1

Av bea Snowland - 18 september 2013 15:37

starstable är ett online spel där du utforskar  den uråldriga ön jorvik från hästryggen,tillsammans med andra spelare upplever du spännande äventyr,tar hand om din häst,gör uppdrag,deltar i tävlingar,upptäcker mysterier och mycket andra roliga saker.

du komemr att träffa nya vänner,Chatta med dom,Gå med i ridklubbar och på många andra sätt umgås med de andra spelarna i spelet starstable .

varför inte gå på disko i fort pinta eller delta i nåt av dom skojjiga championaten ?

när du känner att du har fått nog av att rida (om det går !)så kan du koppla av lite med fiske i västkobbens fiskeby elelr blicka ut över ön från marios cafe i observatoriet.

du kan oxå bjuda dina vänenr på picknick,eller om ni är riktigt hungriga så kan ni ordna en grillfest  på någon av de mysiga grill ställerna på ön.



fortsättning följer xD  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:'(

Av bea Snowland - 28 september 2013 17:29

jag tror jag kmr ta en bloggpaus ett tag nu men jag e tbx framöver ha de la gött alla ! hopaps ni e kvar sen när jag börjar blogga igen jag älskare r ! <3 cx xD baii ses sen nån gång     ...

Av bea Snowland - 26 september 2013 15:09

Men ååh orkar inte just nu och har inga ideer till serien :d så kmr nog tänka lite innan jag börjar på den :D ...

Av bea Snowland - 26 september 2013 14:58

Heeeyy :DD Jag har bestämt mig för att börja med en starstable serie :DDD Om den och vad den heter kommer sen :DD så stanna kvar här ,du :DD      ...

:o

Av bea Snowland - 25 september 2013 16:44

jag vet inte om jag tycker om den nya headern så mycket för jag tycker den blev lite failad D: men skriv gärna vad ni tycker om den,om den inte är bra så fixar jag en nyy XD     ...

Av bea Snowland - 25 september 2013 16:15

:D jo idag är det ju onsdag och det betyder att det  är onsdags uppdatering :DD när jag skulle ta bild på vad det står på uppdateringen så funkade det inte men :o  kolla uppdateringen här istället .. www.starstable.com/se/news :DDDDD jag ...

Presentation

Hej På dig !
Jag är en tjej som älskar hästar och spelar världens roligaste spel som har fått namnet Starstable ! :)
på denna blogg komemr jag skriva om mig och mitt starstable liv och allt där emellan ! :D hoppas ni stannar kvar på denna blogg ;)
k

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket av det här alternativen finns inte på jorvik ?
 ValeDale
 Moorland
 Fort pinta
 Gyllen åsarnas dal
 Nån Snö By Grejjssaaa Mojjs

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate ! :)

Gästboken :D


Ovido - Quiz & Flashcards